torsdag 15. mai 2014

Tidsskriftholdere


Som oppgave fikk vi å dekorere boks som skal innhold blader til et tema. Dekoren måtte være i sammenheng med det bladet boksen skal inneholde. Min fikk "Motor" bladet. Bladet handler om bil nyheter, sine merkevarer, egenskaper, og mange andre. Jeg bestemte å ta bilder fra Internett fordi det er mye mer fortere å finne hva du vil og komponere dem sammen slik at de passer med hverandre. På grunn at bladet handler mest om nye biler, så jeg bestemte å velge bilder av nye biler, sportsbiler som ser ut fint både ut og inni og logoer. Jeg har brukt bilder av Porsche, Jaguar, Ferrari, BMW, Mercedes, Lamborghini, Bugatti, Alfa Romeo, Viper, Ford, Audi og andre. Jeg klippet ut alle nødvendige deler, komponerte dem sammen og har du kan se et resultat. 

Egenvurdering: Jeg syns at min boks ser ut bra. Jeg jobbet veldig effektivt. Min boks var ferdig i 2 timer.  Det var lit vanskelig å jobbe med lim. Jeg var redd for at limet vil sette sine spor på bildene, men når det tørket alle sporer forsvant bort.

Jeg er fornøyd med sin arbeid. Selv om kontrast er ganske stor alle bilder passer sammen med hverandre. Jeg vil definitivt bruke den i klasserom for å rydde opp alle oppgavearkene som jeg har.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar